[rohrpost] A Season's Selection of Breaking News

Dorotea Etzler langelo_doro at hotmail.com
Die Dez 3 19:43:20 CET 2013

http://www.plastik-blumen.de/

Advent
Calendar 2013
Season's Selection of Breaking News

This
years edition of my advent Calendar covers political events and
thoughts

that I
read in the media since Edward Snowden quit his job in Hawaii .

Each
day is announced by a word or two that relate to the so far

hidden
content. When clicking the relevant date button, an image will pop up

that
displays the Breaking News of the day, which is a combination of two
screenshots,

one in
English, one in German.

Enjoy
to follow the history that shapes our future :-))

Adventskalender
2013
Breaking
News - Auswahl der Saison

Die
diesjährige Ausgabe meines Adventskalenders widmet sich den

politischen
Ereignissen und Gedanken, die ich den Medien entnommen habe,

seit
Edward Snowden seinen Job auf Hawaii an den Nagel gehängt hatte.

Jeder
Tag ist mit einem Begriff versehen, der zum noch verborgenem Inhalt

Bezug
nimmt. Durch Klicken auf das jeweilige Datum popt ein Bild auf,

welches
die Breaking News des Tages anzeigt, die aus je einem englischen

und
einem deutschsprachigen Screenshot bestehen.

Viel
Vergnügen beim Lesen der zukunftsträchtigen Vergangenheit :-))