[rohrpost] UNDECLARED MOVEMENTS ist bei bbooks erschienen

Krystian Woznicki kw at berlinergazette.de
Fr Jun 19 09:28:33 CEST 2020

Hallo rohrpostler,

ich freue mich sehr, bekannt geben zu können, dass mein Buch UNDECLARED
MOVEMENTS bei bbooks erschienen ist und jetzt online und im Handel
erhältlich ist. Es ist englischsprachiges Buch mit zahlreichen
Abbildungen auf über 120 Seiten. Vor der COVID-19 Pandemie geschrieben,
addressiert es, sicherlich nicht ganz zufällig, einige der dringenden
Fragen, die sich aktuell stellen:

What does it mean for democracy that the exploitation of insecurities is
contributing to the rise of increasingly AI-driven security industries,
and public safety is being replaced by ‘national security’? What does it
mean for co-existence that all of us are affected by the threats of
densely inter-connected (and ultimately contagious) societies—but some
are less vulnerable than others?

Weitere Informationen findet ihr unter: https://krystianwoznicki.info
sowie unter: http://b-books.de/verlag/undeclared-movements/index.html

Bitte leitet diese Mail weiter und bitte re-tweetet diesen Tweet hier:
https://twitter.com/berlinergazette/status/1268431736226144256

Viele Grüße,

Krystian

BG – Berliner Gazette | since 1999 | https://berlinergazette.de

SILENT WORKS – The Hidden Human Labor in AI-Driven Capitalism
BG Project 2020: Exhibition, Conference + Text Series
https://silent-works.berlinergazette.de

MORE WORLD – How Can We Cooperate Across Borders to Tackle Climate Change?
Results from BG’s 20th Anniversary Event: Videos, Audios, Projects + Texts
https://more-world.berlinergazette.de