[rohrpost] Best of transmediale

Janus von Abaton jv-abaton at gmx.net
Don Feb 3 23:22:11 CET 2005

--- Weitergeleitete Nachricht / Forwarded Message ---
Date: Thu, 03 Feb 2005 21:12:43 +0100
From: "Benin Tschad" <benin.tschad at web.de>
To: wmg-info at mail.kein.org
Subject: [Wmg-info] Best of transmediale

BEST OF TRANSMEDIALE 04

The stunning highlights of the transmedial 04 “fly utopia”
are released as a special edition “Best of transmediale 04”
and can be downloaded for free (8’47).

http://www.negative-sensualisten.de/best-of-transmediale04

“At first I was suspicious, if those important events, these
big and small sensations can be condensed so much, but
when I heard of it, I was fascinated from the beginning.
Everything you have to know about ‘fly utopia’ seems to be
melted together and even those, who weren’t present, can
get a general idea.”
 Thorsten Schilling, Bundesanstalt für politische Bildung

„Benin ‚Dolly’ Tschad from the Negative Sensualists has dared a
new big thing.”
  Matthias Lilienthal, Artistic Director of Hebbel am Ufer (HAU)

BEST OF TRANSMEDIALE 04

Die atemberaubenden Highlights der transmediale 04
„fly utopia“ erscheinen in einer Sonderedition als
„Best of transmediale 04“ kostenlos zum Herunterladen (8’47).

http://www.negative-sensualisten.de/best-of-transmediale04

„Zuerst war ich misstrauisch, ob man die ganzen wichtigen
Ereignisse und großen und kleinen Sensationen derart
komprimieren kann, aber als ich es hörte, war ich von der
ersten Sekunde an fasziniert. Alles, was man über die ‚fly utopia’
wissen muss, scheint hier verschmolzen zu sein und auch die,
die nicht dabei waren, können sich einen Überblick verschaffen.“
  Thorsten Schilling, Bundesanstalt für politische Bildung

„Benin ‚Dolly’ Tschad von den Negativen Sensualisten hat einen
neuen großen Wurf gewagt.“
  Matthias Lilienthal, künstlerischer Leiter des Hebbel am Ufer (HAU)